svsmarket.com.ua

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням

  • При поверненні, товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до авторизованого сервісного центру. Допускається в окремих випадках використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (в неоригінальною упаковці товари заміні на нові не підлягають).
  • Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий тільки ремонт товару).
  • До товару має бути доданий опис, фото або відео дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;
  • Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;
  • Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження.

Умови гарантійного обслуговування

  • Гарантія надається на термін, який відзначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки;
  • Ремонт або заміна товару здійснюється в авторизованих сервісних центрах виробника на умовах і в строки, що визначаються виробником. Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування виробу, природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру фірми або вказаний сервісний центр фірми-виробника, якщо такий є в регіоні;
  • Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, аксесуари, кабелі, перехідники тощо).
  • Гарантія анулюється сервісним центром з наданням офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках:
  • використання товару не у відповідності до вимог до умов експлуатації;
  • через недотримання вказівок, наведених в інструкції по використанню вироби;
  • вироби, модифіковані покупцем самостійно з використанням елементів інших виробників;
  • через недбале поводження;
  • через включення в мережу з невідповідним напругою;
  • при наявності механічних пошкоджень;
  • в разі ремонту не уповноваженими особами.
  • Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
  • Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Умови обміну та повернення товару 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в магазині svsmarket.com.ua, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Товари належної якості:

Ми робимо все можливе, щоб забезпечити якість наших товарів, але розуміємо, що іноді покупці можуть бажати повернути товар з різних причин. Відповідно до законодавства, ви маєте право повернути товар належної якості, якщо ви виявите, що цей товар не відповідає вашим очікуванням за такими параметрами, як форма, розмір, кольори тощо, або з інших об'єктивних причин не можете використовувати його за призначенням.

Повертати товар можна лише в оригінальній упаковці або в іншій упаковці, яка забезпечує безпечне транспортування товару. Товар повинен бути невживаним і зберігати свій товарний вигляд

Товари неналежної якості:

В разі, якщо товар має дефекти, пошкодження або не відповідає стандартам безпеки, ми готові провести обмін або повернення товару відповідно до законодавства.

Умови обміну / повернення товару належної якості 

Стаття 9. Відповідно до Закону України  «Про захист прав споживачів» строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:

  • Покупці мають право повернути товари належної якості протягом 14 днів з моменту покупки
  • Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
  • Товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також всі  документи на придбання товару є в наявності;
  • Товар повинен бути невживаним та зберігати свій товарний вигляд.
  • Для повернення товару, покупець повинен зв'язатися з нашим обслуговуючим персоналом і отримати детальні інструкції щодо процедури повернення.
  • Після отримання повернутого товару і його перевірки, ми здійснюємо повернення коштів покупцю протягом 3 робочих днів.
  • Транспортні витрати на повернення товару несе покупець.
  • Товар повинен залишатися невживаним, з оригінальними етикетками та упаковкою
  • Товаром належної якості вважається товар, який знаходиться в заводській упаковці, де збережені всі ярлики, і при цьому товаром не почали користуватися.
  • Будьте уважні, не підлягають поверненню товари, що зазначений у Законі України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 01.08.2021(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text).
  • Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.
  • Повернення грошових коштів можливе в нашому офісі готівкою в день отримання нами товару (якщо новий і не порушена цілісність упаковки) або після перевірки сервісним центром (у разі браку або відмови обладнання).
  • Також повернення грошових коштів може здійснюватися на Вашу банківську карту або розрахунковий рахунок протягом 3 робочих днів.
  • Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

  • Відповідно до законодавства, товари неналежної якості підлягають обміну або поверненню.
  • Товари неналежної якості включають в себе товари з дефектами, пошкодженнями, або товарами, які не відповідають стандартам безпеки.
  • Для повернення товару неналежної якості, покупець повинен зв'язатися з нашим обслуговуючим персоналом і отримати детальні інструкції щодо процедури повернення.
  • Після отримання повернутого товару і його перевірки, ми здійснюємо обмін товару або повернення коштів покупцю протягом 3 робочих днів.

Фізичне місце розташування, куди відправляти товар:

Для повернення товару належної якості та товарів неналежної якості, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб отримати відповідні інструкції і адресу для повернення товару.

Для здійснення обміну чи повернення покупцеві необхідно доставити товар до офісу інтернет-магазину, за адресою: м.Київ, Михайла Максимовича 2, або ж можливо скористатися послугами Нової Пошти. Доставка товарів, які підлягають поверненню чи обміну, здійснюється за рахунок покупця.

Терміни та умови повернення коштів:

Кошти будуть повернуті покупцю протягом 3 робочих днів після отримання повернутого товару товару нашим сервісним відділом. Повернення коштів проводиться на картку. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був не відповідної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Підпишіться на розсилку та будьте в курсі! Акції, знижки, розпродажі чекають!